Pages

လူပ်င္းစကား

>> Sunday, August 16, 2009

ဘ၀နဲ႔ လြဲေနတာေတာ့ ၾကာၿပီ အေဖ
ပ်င္းပ်င္း႐ိွတိုင္း အုန္းလြဲေအာင္ အိပ္တတ္သူကၽြန္ေတာ္ေလ
ၾကာေတာ့ လူကိုယ္တိုင္က ႏွစ္ဆယ္သံုးႏွစ္ပိုင္းတစ္ပိုင္း တိမ္းေစာင္းခဲ့

အျမင္ေတြမွားေနတာလား၊ အမွားေတြ ျမင္ေနတာလား
ဘယ္ဒင္းက ပိုမွန္မလဲ
အေျဖမ႐ိွဘူးအေဖ၊ ကၽြန္ေတာ္က လူပ်င္းပါ
ပ်င္းလို႔ ဘာမွ မေျပာပဲ အျပင္ထြက္ထိုင္ေနတာ ၾကာၿပီပဲ

အေဖ အားမလိုအားမရျဖစ္ခ်င္လည္း ျဖစ္စရာ ကၽြန္ေတာ္ပါ
ဘာတစ္ခုမွ ၿပီးေအာင္မလုပ္ခဲ့သူ ကၽြန္ေတာ္ပါ
အသံုးမက်တဲ့စကားလံုးေတြနဲ႔ စကားေတြအမ်ားႀကီးျဖဳန္းတီးခဲ့သူ ကၽြန္ေတာ္ပါ
အခက္ခဲဆံုး ပထမဆံုးေျခလွမ္းကို
အပ်င္းေပါင္းတစ္ေထာင္နဲ႔ ေပေပေတေတ ကၽြန္ေတာ္ျငင္းဆန္ခဲ့ေပါ့
အေဖသာ အနားမွာ႐ိွရင္ အေဆာ္ခံထိမွာ အေသအခ်ာ

ေဖေဖေရ...
သိပ္လွတဲ့ ေႏြဦးေလးတစ္ခုေလာက္ေတာ့
ကၽြန္ေတာ္တို႔ ပိုင္ဆိုင္လိုက္ခ်င္တယ္
အဲဒါဆိုရင္ပဲ ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ ပ်င္းရိမႈေတြကို ေဆးေၾကာသန္႔စင္ၿပီး
လုပ္စရာ႐ိွတာေတြ အားႀကိဳးမာန္တက္လုပ္ပစ္လိုက္ပါ့မယ္
ခက္ေနတာက အေဖရယ္
ေႏြဦးကို ေဆာင္ၾကဥ္းဖို႔ ကၽြန္ေတာ္က ပ်ံလႊားငွက္မဟုတ္ခဲ့ပါဘူး
ကံဆိုးေတြ မိုးေမွာင္က်ဆဲ...။ ။

5 comments:

အိုင္လြယ္ပန္ August 16, 2009 at 5:02 PM  

ကၽြန္ေတာ္ေတာင္ ခပ္ပ်င္းပ်င္း
႐ွိလာၿပီ ..:)

Unknown August 16, 2009 at 5:13 PM  

တခါတေလ လည္းပ်င္းေနရတာေကာင္းတယ္ :)
ေကာင္းေသာေန႔ပါ ကိုစိုင္းေရ :)

လင္းဒီပ August 16, 2009 at 9:33 PM  

ဝါး....
ပ်င္းလိုက္တာ.....
ေရာက္မလာေသးတဲ့ေႏြဦးကိုေစာင့္ရင္း ဆက္ပ်င္းလိုက္ဦးမယ္ဗ်ာ...။

Angel Shaper August 17, 2009 at 5:41 AM  

ပ်င္းေသာေန့ေလးပါ။ အဲ...
ေကာင္းေသာေန့ေလးပါ ကိုစိုင္းႀကီးေရ...
သိပ္လွတဲ့ ေႏြဦးေလးက ပ်င္းရိမႈေတြ ေဆးေႀကာျပီး အားအင္သစ္ေတြေပးပါေစဗ်ာ။။။။

Beauty Studio USA Branded Store August 18, 2009 at 8:14 AM  

ကိုစိုင္းေရ ေကာင္းတယ္ဗ်ာ။ငပ်င္းေတြ ဗီဇအတိုင္း အေၾကာင္းျပခ်က္ေတြေတာ့ ရွိသားဗ်။ :)

Post a Comment

Followers

အခု ေယာက္ ၾကည့္ေနတယ္
သင္ဟာ Dedicated Server
ေျမာက္ လာေရာက္ၾကည့္ရႈသူျဖစ္ပါတယ္။

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP