Pages

သရဲ

>> Sunday, November 11, 2007

ကၽြန္ေတာ့္ေဘးမွာ သရဲတစ္ေကာင္႐ိွတယ္
ကၽြန္ေတာ္ညာဘက္ကို လွည့္ၾကည့္ရင္ သူက ဘယ္ဘက္မွာ ေရာက္ေနၿပီး
ကၽြန္ေတာ္ဘယ္ကို လွည့္ၾကည့္ေတာ့ သူ႐ိွေနတာက ညာ
ကၽြန္ေတာ္အေရအျပားေပၚက
ၾကက္သီးဖုေလးေတြမွာ သူ ေနဖူးတယ္
တစ္ခါတစ္ေလ ကၽြန္ေတာ့္ဂုတ္ေသြးကို သူၿမိန္ေရယွက္ေရ စုပ္လို႔
တစ္ခါတစ္ေလ ကၽြန္ေတာ့္႐ိုင္းစိုင္းမႈကို သူ ဆြဲထုတ္
တစ္ခါတစ္ေလ ကၽြန္ေတာ္ အရမ္းေၾကာက္ေအာင္ သူ ျဖဲေျခာက္တယ္
ကၽြန္ေတာ္ ဘုရားစာ႐ြတ္ရင္ သူ ဆဲေရးၿပီး
ကၽြန္ေတာ့္ အကုသိုလ္မွာ သူေပ်ာ္တယ္
ကၽြန္ေတာ္ ေမာင္းထုတ္လဲ သူထြက္မသြားဘူး
ကၽြန္ေတာ္ သြားေလရာေနာက္ လိုက္လို႔ေလ
ဘယ္သူသိႏိုင္မလဲ
သူလဲ သူ႔ဒုကၡနဲ႔သူ ျဖစ္ခ်င္ျဖစ္မွာ
ဒါမွမဟုတ္လဲ
အခြင့္သာတဲ့တစ္ေန႔ ... ကၽြန္ေတာ္သတိမဲ့သြားတဲ့ေန႔
ကၽြန္ေတာ့္ကို ဂုတ္ခ်ိဳးဖို႔ေစာင့္ေနတာ ျဖစ္ခ်င္ျဖစ္မွာ
ဘယ္သူသိမွာလဲ …ေနာ္ …

s-spot

2 comments:

Chaos November 12, 2007 at 3:32 PM  

သရဲ ပိုစ္႔ေလးတင္ေပးတာေက်းဇူး
အခုသိပ္မေၾကာက္ေတာ႔ဘူးဗ်
ဘေလာ႔ဆြဲအားကပိုႀကီးေနလို႔ေလ
ဟဲ

နတ္သရဲ May 21, 2010 at 1:21 PM  

ေကာင္းပါ၏
ေနာက္လဲေရးေပးပါအံုး

Post a Comment

Followers

အခု ေယာက္ ၾကည့္ေနတယ္
သင္ဟာ Dedicated Server
ေျမာက္ လာေရာက္ၾကည့္ရႈသူျဖစ္ပါတယ္။

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP